Introduksjon til sosiale medier
Dette kurset gir deg en introduksjon til mulighetene virksomheten din har i sosiale medier.
Sosiale medier er for mange virksomheter den mest effektive kanalen for kommunikasjon med målgruppen. Sosiale medier kan også være en veldig kostnadseffektiv annonsekanal, hvor du selv har full kontroll over både kostnader og resultater.
Men å lykkes i sosiale medier forutsetter at du bruker dem på riktig måte. At du bruker kanalene som sosiale medier, ikke som megafoner for ditt eget budskap. Hva det vil si å bruke sosiale medier på riktig måte lærer du i løpet av dette kurset.
Du får en innføring i hvordan sosiale medier fungerer og forskjellen på de ulike kanalene. På kurset lærer du også hvordan du skal komme i gang med sosiale medier for virksomheten din.
Kurset består av 15 leksjoner, og er ca 1 time og 20 minutter langt. Når du kjøper kurset har du tilgang til det så lenge du vil, så du kan selv velge om du vil ta det som en helhet, eller om du vil dele det opp og ta litt etter hvert.
Dette er et introduksjonskurs. Du trenger ikke noen forhåndskunnskaper, men det er en fordel om du har brukt et eller flere sosiale medier før, så du kjenner de grunnleggende konseptene.